Klacht of opmerking?
Bij Tangenborgh staan wij open voor tips en ideeën. Heeft u nog een idee over hoe wij onze zorg en/of bijvoorbeeld communicatie kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. U kunt dit doorgeven aan een van onze teamleiders, maar u mag het ook mailen naar klachten@tangenborgh.nl
We streven ernaar dat klanten tevreden zijn over onze zorg- en dienstverlening, maar we beseffen dat er ook dingen mis kunnen gaan. De meeste problemen kunnen opgelost worden door ze tijdig te bespreken met de leidinggevende. Een klant mag echter altijd een klacht indienen.
De klachtenregeling kunt u hier downloaden.
Zorggroep Tangenborgh maakt gebruik van een Klasco-formulier. Dit formulier is te verkrijgen bij de Klantenservice op locatie of u downloadt het hier.
Zorggroep Tangenborgh is aangesloten bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg (VVG). De commissie is een gezamenlijk initiatief van (o.a.) LOC en ActiZ. De commissie is ondergebracht bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) in Den Haag.
Postadres van De Geschillencommissie Zorg: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
Meer informatie vindt u op www.degeschillencommissiezorg.nl