Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek Tangenborgh 2024
Klanten waarderen Tangenborgh
In het najaar van 2024 is door een onafhankelijk onderzoeksbureau een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder zowel klanten van de wijkzorg als bewoners en naasten van de woonzorglocaties van Tangenborgh. Totaal hebben 458 bewoners, naasten en/of zorgvragers gereageerd. Zij gaven Tangenborgh mooie cijfers: een 8,3 voor de Woonzorglocaties en een 8,8 voor de Wijkzorg.
Uit de reacties blijkt dat onze medewerkers worden gewaardeerd om hun persoonlijke aandacht en betrokkenheid. De zorgvragers wijkzorg gaven aan zich op hun gemak te voelen bij de zorgverleners. Eén van hen verwoordde dit als volgt: “Ze zijn vriendelijk, luisteren goed en zijn meestal op tijd.”
Ook binnen de woonzorglocaties van Tangenborgh werd de persoonlijke benadering positief benadrukt. Een familielid van een bewoner gaf aan: “Er is persoonlijke aandacht voor mijn moeder. De zorg sluit goed aan bij haar behoefte, er wordt snel gereageerd op haar hulpvraag.”
Deze uitkomsten bevestigen dat het werk van onze medewerkers er echt toe doet. Hun inzet draagt bij aan een gelukkige leef-tijd voor onze klanten en bewoners. Daar zijn we trots op!
De specifieke resultaten per locatie en wijkzorgregio zijn te vinden op ZorgkaartNederland.